CHRISTELLE HODJO VERSTERKT MEDIASACLE BENELUX
Mediascale heeft besloten de verantwoordelijkheid te geven aan Christelle Hodjo voor de nieuwe functie van head of Programmatic Trading and Data. Binnen het bureau zal zij het tradingteam beheren, onderhandelen met partners (publishers en platforms) en synergieën ontwikkelen tussen de verschillende afdelingen van het bureau, zowel in België als internationaal. Christelle Hodjo is gepassioneerd over digitaal en komt van AdUX, waar ze verantwoordelijk was voor de programmatic-afdeling. Ze was ook verantwoordelijk voor het vermarkten van het Microsoft-netwerk en het ontwikkelen van nieuwe producten. Mediascale is de data- en programmatic-afdeling van de Serviceplan Group.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]