Christophe Ghewy & Sana Sellami op Orbit by PUB: “Inclusie is ook duurzaam”

Communication / News / Sustainability

Sinds 2018 staat oktober synoniem voor duurzaamheid dankzij Orbit. Deze conferentie is gebaseerd op de 17 duurzaamheidspijlers van de Verenigde Naties en heeft tot doel duurzame en ethische waarden in de MarCom-sector te verdedigen, onder impuls van een panel van geëngageerde persoonlijkheden. Dit jaar is het thema eenvoudig, maar het raakt de kern van de zorgen van elk bedrijf: hoe kunnen we onze consumenten gelukkig maken? Het antwoord: met een merk dat zich inzet voor duurzaamheid.

PUB stelde een aantrekkelijk programma samen boordevol tips en casestudy’s. Onder de sprekers vindt u ook Christophe Ghewy en Sana Sellami (in tadem). Hij is founder, owner & creative partner van Untitled Workers Club, zij is strategy & inclusion expert binnen hetzelfde marketingbureau.  

Als co-founder en creatief partner van LG&F (met Marc Fauconnier en Luc Libens), nu FamousGrey, heeft Christophe Ghewy zijn stempel gedrukt op het Belgische ondernemerslandschap. Na 15 jaren bij FamousGrey richtte hij samen met Gwenn Nevelsteen Bowling op, dat als doel heeft ambacht en design weer centraal te stellen in reclame en communicatie. Deze waarden hebben merken als ProximusBrussels AirlinesToerisme VlaanderenJupilerCanvas en vele andere geïnspireerd. De Covid-crisis gaf hem te denken en samen met andere specialisten richtte hij de Untitled Workers Club op, waarvan de mooie ideeën worden gevoed door inclusie en diversiteit.

Met een diploma sociologie en strategische communicatie is Sana Sellami een briljante, enthousiaste en kundige sociologe, die graag de vooroordelen die onze sector bevolken ontkracht. Gepassioneerd door onderwijs en gedreven door een verlangen om structurele en echte verandering tot stand te brengen, heeft zij in de loop der jaren expertise ontwikkeld op het gebied van diversiteit en inclusie, specifiek in organisatiecultuur en inclusieve communicatie. Sana werkt met verschillende merken en organisaties zoals VDAB, Deloitte, Elia,... zowel aan hun employer branding boodschap als aan communicatiecampagnes. Het is belangrijk voor haar dat uw werknemers, uw doelgroep en het grote publiek kunnen begrijpen dat u hun behoeften echt begrijpt en om hen geeft.

Benieuwd naar hun sessie "Inclusie is ook duurzaam"? Inschrijven kan via de knop hieronder.

This Event is supported by