Christophe Legrand en Liesbet Holemans versterken Hannibal

News / People

Met de aanwerving van twee nieuwe mensen trekt Hannibal opnieuw een pak ervaring en knowhow binnen om hun groeiende klantenportefeuille te servicen. Liesbet Holemans komt als senior accountmanager in het accountteam en Christophe Legrand zal als digital director de digitale diensten van het  full servicebureau verder uitbouwen. 

Christophe Legrand zette zijn eerste stappen in het digitale werkveld als interactive designer en later als project manager. Snel startte hij zijn eigen zaak om klanten te ondersteunen bij digitale trajecten en online marketing. Later leidde hij Strak, dat nauw samenwerkte met Duke & Grace (toen nog Wijs). Na de overname door GM Group bleef hij de services verder uitbouwen. Bij Hannibal zal hij het digitale team leiden en verder uitbouwen. 

Liesbet Holemans was voordien aan de slag als account director en communication strategist bij De Facto Image Building. Holemans werkte sinds 2016 voor De Facto Image Building voor klanten als Pauwels Veranda’s en Scania Parts Logistics. Daarvoor was ze 5 jaar aan de slag voor DVN als account executive voor BMW/MINI Belux en Tempo-Team.