We presenteerden u zaterdag in onze PUB on Saturday al enkele spots van de Super Bowl, die gisteren plaatsvond en werd gewonnen door de New England Patriots. (Terzijde: PUB on Saturday is sinds dit jaar onze zaterdagbijlage en u leest die op zaterdag, op zondag of gewoon op maandag. Of niet. Al raden we die laatste optie natuurlijk af.)
We stelden in PUB on Saturday de vraag welke adverteerder de Super Bowl zou winnen. Als u het onze collega's van AdAge vraagt, is dat Bai, dat Christopher Walken en Justin Timberlake inschakelde. AdAge gaf sterren aan alle spots en zette ze op een rij, van 'best' naar 'worse'. Klik, kijk en bewonder (of roep 'awoert').
https://www.youtube.com/watch?v=HvU2CdzPQf8
Op sociale media is het echter de spot van Wix.com (met Jason Statham en Gal Gadot) die (tot nu toe) het vaakst wordt gedeeld.
En hier en daar is er een slimmerik die wil weten of dat wel zin heeft, al die dure spotjes. Zoals Anthony Miyazaki. Hij wijdde er op LinkedIn een blogpost aan, hij legt het ook uit in een filmpje dat op YouTube te vinden is...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]