CIM 2013: verschillende vormen van digitale leesmogelijkheden
“4,6 miljoen 12+ lezers per dag” dat is het dagelijkse gemiddelde dat de uitgevers van dagelijkse pers aankondigden, gebaseerd op het onderzoek van de CIM 2012. Achter deze legitieme zelfvoldaanheid zit het werk van het nieuwe marketingplatform Newspaper Works dat werkt aan de gezondheid van de krant in al haar vormen. Dat wil zeggen dat de uitgevers die we rond onze tafel verzamelden op z’n minst tevreden waren. Met zicht op een uitstekend publiek, een vaak verrassend lezersaantal en de belofte van de CIM om inhet onderzoek van 2013 de verschillende vormen van digitale leesmogelijkheden in aanmerking te nemen, weegt het probleem van de teruglopende verspreidingscijfers minder zwaar. Bernard Marchant, ceo van de groupe Rossel (Le Soir, Sud Presse, Metro, L’Echo, De Tijd), heft verklaard tevreden te zijn op vlak van kwaliteit, trouw en verjonging van het lezerspubliek. Voor François le Hodey, ceo van IPM (La Libre Belgique, La Dernière Heure) ”zijn onze dagelijkse persmedia de referentie op vlak van informatie. Verenigd kunnen geen enkele media met ons rivaliseren”. Quentin Gemoets, ceo van L’Avenir, Coreliogroep (Les éditions de L’Avenir) schat in dat men een goed evenwicht moet vinden tussen papieren en digitale media. Aandachtig observator van de mediaplaneet, Michel Robert, van het mediabureau Robert & Marien, is vergenoegd met de goede resultaten maar legt steeds systematisch de vinger op de problemen van media en studie.
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]