CIM 2013: verschillende vormen van digitale leesmogelijkheden
“4,6 miljoen 12+ lezers per dag” dat is het dagelijkse gemiddelde dat de uitgevers van dagelijkse pers aankondigden, gebaseerd op het onderzoek van de CIM 2012. Achter deze legitieme zelfvoldaanheid zit het werk van het nieuwe marketingplatform Newspaper Works dat werkt aan de gezondheid van de krant in al haar vormen. Dat wil zeggen dat de uitgevers die we rond onze tafel verzamelden op z’n minst tevreden waren. Met zicht op een uitstekend publiek, een vaak verrassend lezersaantal en de belofte van de CIM om inhet onderzoek van 2013 de verschillende vormen van digitale leesmogelijkheden in aanmerking te nemen, weegt het probleem van de teruglopende verspreidingscijfers minder zwaar. Bernard Marchant, ceo van de groupe Rossel (Le Soir, Sud Presse, Metro, L’Echo, De Tijd), heft verklaard tevreden te zijn op vlak van kwaliteit, trouw en verjonging van het lezerspubliek. Voor François le Hodey, ceo van IPM (La Libre Belgique, La Dernière Heure) ”zijn onze dagelijkse persmedia de referentie op vlak van informatie. Verenigd kunnen geen enkele media met ons rivaliseren”. Quentin Gemoets, ceo van L’Avenir, Coreliogroep (Les éditions de L’Avenir) schat in dat men een goed evenwicht moet vinden tussen papieren en digitale media. Aandachtig observator van de mediaplaneet, Michel Robert, van het mediabureau Robert & Marien, is vergenoegd met de goede resultaten maar legt steeds systematisch de vinger op de problemen van media en studie.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]