CIM Radio: winnaars en verliezers

GfK zette voor het CIM het radiopubliek tussen 3 januari en 3 april 2015 om in cijfers. In Vlaanderen blijft Radio 2 de grootste zender (29,44% marktaandeel), gevolgd door Studio Brussel (13,66%) en Q-music (12,95%), MNM (9,30%), Radio 1 (8,27%), Joe (7,56%), Nostalgie (6,24%) en Klara (1,54%).
En in Franstalig België? Daar staat Contact bovenaan (16,03%), met in het kielzog Bel RTL (14,95%), VivaCité (14,59%), Radio Nostalgie (10,89%), Classic 21 (9,14%), NRJ (7,84%), La Première (6,9%), Pure FM (3,54%), Fun Radio (2,93%), Musiq’3 (1,12%) en DH Radio (1,14%).
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]