GfK zette voor het CIM het radiopubliek tussen 3 januari en 3 april 2015 om in cijfers. In Vlaanderen blijft Radio 2 de grootste zender (29,44% marktaandeel), gevolgd door Studio Brussel (13,66%) en Q-music (12,95%), MNM (9,30%), Radio 1 (8,27%), Joe (7,56%), Nostalgie (6,24%) en Klara (1,54%).
En in Franstalig België? Daar staat Contact bovenaan (16,03%), met in het kielzog Bel RTL (14,95%), VivaCité (14,59%), Radio Nostalgie (10,89%), Classic 21 (9,14%), NRJ (7,84%), La Première (6,9%), Pure FM (3,54%), Fun Radio (2,93%), Musiq’3 (1,12%) en DH Radio (1,14%).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]