CIM stelt moderne bereikstudie voor


20 april 2017 moet een mijlpaal worden voor het CIM, en in het bijzonder voor de Out-of-Home markt. Want dan komen de resultaten vrij van de nieuwe OOH studie die met zijn doorgedreven combi van sensus en survey het kader schets van hoe bereik gemeten zal worden in de toekomst. De OOH sector durft bovendien te kiezen voor meer kwaliteit in zijn currency, ook al heeft dit kwantitatieve gevolgen. Een primeur! Op 30 maart wordt een tipje van de sluier opgelicht, met de eerste “meta” resultaten.
Het programma:
- Stef Peeters (CIM) legt uit waarom deze studie een mijlpaal is voor het CIM en de Belgische markt.
- Isaac Yperman (Be-Mobile) zal duidelijk maken hoe BIG DATA gekoppeld worden aan de bereikstudie zodat een meting ontstaat die het gedrag van 9.6 miljoen Belgen in kaart brengt.
- Jos Van Campenhout (Voorzitter TC OOH) zal de eerste resultaten van de nieuwe studie presenteren.
Inschrijven kan via deze link.
Praktisch:
Datum: Donderdag 30 maart 2017 vanaf 17u
Locatie: Bluepoint Brussels, Reyerslaan 80, 1030 Brussel
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


