20 april 2017 moet een mijlpaal worden voor het CIM, en in het bijzonder voor de Out-of-Home markt. Want dan komen de resultaten vrij van de nieuwe OOH studie die met zijn doorgedreven combi van sensus en survey het kader schets van hoe bereik gemeten zal worden in de toekomst. De OOH sector durft bovendien te kiezen voor meer kwaliteit in zijn currency, ook al heeft dit kwantitatieve gevolgen. Een primeur! Op 30 maart wordt een tipje van de sluier opgelicht, met de eerste “meta” resultaten.
Het programma:
- Stef Peeters (CIM) legt uit waarom deze studie een mijlpaal is voor het CIM en de Belgische markt.
- Isaac Yperman (Be-Mobile) zal duidelijk maken hoe BIG DATA gekoppeld worden aan de bereikstudie zodat een meting ontstaat die het gedrag van 9.6 miljoen Belgen in kaart brengt.
- Jos Van Campenhout (Voorzitter TC OOH) zal de eerste resultaten van de nieuwe studie presenteren.
Inschrijven kan via deze link.
Praktisch:
Datum: Donderdag 30 maart 2017 vanaf 17u
Locatie: Bluepoint Brussels, Reyerslaan 80, 1030 Brussel
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]