Citroën viert 100 jaar met #BornAndré

Citroën en Traction (BETC) lanceren op 4 juni, op de officiële 100ste verjaardag van het merk Citroën, een eerbetoon aan oprichter André Citroën. Het doel achter de #BornAndré-campagne is eenvoudig: elk kind dat vandaag geboren wordt en de naam André, Andrew of Andrea krijgt (aangepast aan de drie markten waarop de campagne mikt, zijnde Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië), is in de running voor een uniek geschenk: een Citroën C3 Origins. De auto kreeg op haar zijkant een handtekening van André Citroën en wordt bovendien geleverd met een gepersonaliseerd kinderzitje. De campagne loopt via een reeks stories. Voor elk van de drie landen zal er een winnaar gekozen worden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]