Citroën en Traction (BETC) lanceren op 4 juni, op de officiële 100ste verjaardag van het merk Citroën, een eerbetoon aan oprichter André Citroën. Het doel achter de #BornAndré-campagne is eenvoudig: elk kind dat vandaag geboren wordt en de naam André, Andrew of Andrea krijgt (aangepast aan de drie markten waarop de campagne mikt, zijnde Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië), is in de running voor een uniek geschenk: een Citroën C3 Origins. De auto kreeg op haar zijkant een handtekening van André Citroën en wordt bovendien geleverd met een gepersonaliseerd kinderzitje. De campagne loopt via een reeks stories. Voor elk van de drie landen zal er een winnaar gekozen worden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]