Citroën viert 100 jaar met #BornAndré

Citroën en Traction (BETC) lanceren op 4 juni, op de officiële 100ste verjaardag van het merk Citroën, een eerbetoon aan oprichter André Citroën. Het doel achter de #BornAndré-campagne is eenvoudig: elk kind dat vandaag geboren wordt en de naam André, Andrew of Andrea krijgt (aangepast aan de drie markten waarop de campagne mikt, zijnde Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië), is in de running voor een uniek geschenk: een Citroën C3 Origins. De auto kreeg op haar zijkant een handtekening van André Citroën en wordt bovendien geleverd met een gepersonaliseerd kinderzitje. De campagne loopt via een reeks stories. Voor elk van de drie landen zal er een winnaar gekozen worden.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]