City 2 winkelt bij Beyond Studio

Creative studio Beyond Studio bedacht de nieuwe campagne om City2 te promoten, onder het motto Re.Thought, Re.New, Re.Dynamic.
Het grootste stadswinkelcentrum van België - en een icoon van een hoofdstad - wordt getroffen door een aantal problemen op het vlak van mobiliteit en bashing. City2 moet nochtans mee de algemene revitalisering van de Brussel ondersteunen. . Anticiperen op de stedelijke behoeften, de heropleving en de diversiteit van de bevolking en de constante zoektocht naar innovatie zijn de ingrediënten die het bekendste winkelcentrum van de hoofdstad weer op de kaart moeten zetten.
De Food Court is weer volop een kleurrijke ruimte die synoniem is voor delen en fusion, wat ons eraan herinnert dat het DNA van City2 inderdaad dat van mensen is.
Behond Studio, dat al enkele jaren samenwerkt met AG Real Estate, ontwikkelaar van City2, was al betrokken bij de ontwikkeling van de positionering en de branding. "Onze uitdaging was om een nieuwe identiteit te ontwikkelen met voldoende ruimte en diepgang om een echte diversiteit te laten resoneren zodat iedere bezoeker het gevoel heeft dat City2 voor hem ontworpen is," zegt Benjamin Leempoels, oprichter en creatief directeur van Beyond Studio.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]