Creative studio Beyond Studio bedacht de nieuwe campagne om City2 te promoten, onder het motto Re.Thought, Re.New, Re.Dynamic.
Het grootste stadswinkelcentrum van België - en een icoon van een hoofdstad - wordt getroffen door een aantal problemen op het vlak van mobiliteit en bashing. City2 moet nochtans mee de algemene revitalisering van de Brussel ondersteunen. . Anticiperen op de stedelijke behoeften, de heropleving en de diversiteit van de bevolking en de constante zoektocht naar innovatie zijn de ingrediënten die het bekendste winkelcentrum van de hoofdstad weer op de kaart moeten zetten.
De Food Court is weer volop een kleurrijke ruimte die synoniem is voor delen en fusion, wat ons eraan herinnert dat het DNA van City2 inderdaad dat van mensen is.
Behond Studio, dat al enkele jaren samenwerkt met AG Real Estate, ontwikkelaar van City2, was al betrokken bij de ontwikkeling van de positionering en de branding. "Onze uitdaging was om een nieuwe identiteit te ontwikkelen met voldoende ruimte en diepgang om een echte diversiteit te laten resoneren zodat iedere bezoeker het gevoel heeft dat City2 voor hem ontworpen is," zegt Benjamin Leempoels, oprichter en creatief directeur van Beyond Studio.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]