CitySafes maakt entree op Vlaamse radio

Crea / News

CitySafes start met haar eerste grote marketingcampagne op de Vlaamse radio. Een inbraak of brand: het verlies van waardevolle eigendommen veroorzaakt grote emotionele schade. Elk jaar komt dit in België met maar liefst 34.150 woninginbraken en 25.000 woningbranden te vaak voor. Helaas is dat vaak pas het moment dat mensen gaan nadenken over het beter beveiligen van hun eigendommen. CitySafes biedt klanten de oplossing om hun kostbaarheden veilig op te bergen in zwaarbeveiligde bankkluizen die brand- en inbraakproof zijn.

Het verhuren van kluizen is een bekend concept van verschillende Belgische grootbanken. Echter heeft de media eerder al gemeld meerdere banken s­toppen met het aanbieden van kluizen. CitySafes migreert deze kluizen in samenwerking met de banken naar nieuwe CitySafes locaties. Het aantal bankkluizen dat nog wordt gebruikt in België wordt geschat op 200.000. Doordat CitySafes deze dienst overneemt, kunnen mensen hun waardevolle bezittingen veilig blijven bewaren.

CEO Joost Dejaeger wilt CitySafes positioneren als ‘De veiligste plek voor waardevolle eigendommen’ en lanceert vrijdag 19 augustus een langdurige naamsbekendheidcampagne. Het doel van de campagne is om zowel klanten van banken die gaan stoppen met kluisverhuur als nieuwe klanten bekend te maken met de komst en de oplossing van CitySafes. “Tijdens deze campagne gaan we verschillende mediakanalen, zoals radio, social media en printadvertenties inzetten om mensen te overtuigen dat je waardevolle eigendommen beter kunt beschermen tegen brand en inbraak in een bankkluis, dan thuis.”

Op de website kunnen klanten meer informatie vinden over de verschillende formaten kluizen en een afspraak maken via het afspraakformulier.