Tijd voor een beetje controverse? Een jaar geleden kondigde Clear Channel aan dat het bedrijf op termijn zou afzien van het systeem van bureaucommissies. Het affichagebedrijf pleitte voor de afschaffing van de fameuze 15%. Iets uit het verleden, zo stelde men daar toen en PUB berichtte daar uiteraard over. Bij Clear Channel wilde men wel voor een zachte overgang gaan. Michel Jadoul, de markletingdirecteur van het bedrijf, meldt nu aan PUB "dat er op korte termijn geen aanpassing zal zijn van het systeem." Dat wil zeggen dat de twee grote affichagebedrijven op dit moment niet op dezelfde golflengte zitten. JCDecaux kondigde op 27 september namelijk aan dat men per 1 januari 2017 de bureaucommissie laat varen.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]