Clear Channel City Play bespeelt de stad

Clear Channel City Play (1)

Media / News

Clear Channel City Play (1)Grote primeur in België, zo meldt Clear Channel. De digitale wereld neemt de straat massaal over: "Voortaan wordt het publiek creatiever dan ooit en in real time aangesproken." De 100 verticale digitale City Play-schermen trekken de aandacht op strategische plekken: de meest bezochte en gewaardeerde straten van de Stad Brussel. Nadat Clear Channel eerder al het contract had gewonnen voor stadsmeubilair in het centrum van de Europese hoofdstad, is dit een nieuwe stap naar een verdere ontwikkeling van de advertentiemogelijkheden, zo meldt de regie.

Na de lancering van een digitaal netwerk van ruim 100 schermen in de voornaamste Belgische stations in 2011, en de introductie van het grootste digitale scherm van België, de I-CONIC, vorig jaar, biedt Clear Channel een nieuwe interactieve speelruimte voor adverteerders aan via het aanbod City Play. De 100 digitale lcd-schermen (2m²), waarvan de installatie zeer binnenkort zal worden afgerond, zijn onder meer te zien in de voetgangerszones rond het Gulden Vlies, het Louizaplein, langs de Waterloolaan, rondom het De Brouckèreplein en op andere toplocaties in Brussel. Met de 100 lcd-schermen van de nieuwste generatie beantwoorden City Play en de I-CONIC niet alleen aan de vraag van de adverteerders, maar bieden deze schermen de kans aan de Stad Brussel om haar imago en dynamische beleid te promoten rond culturele, sportieve en toeristische evenementen, mobiliteit en netheid van de stad. Kortom, een win-winsituatie voor adverteerders, de stad en de inwoners. Tom Motmans, managing director bij Clear Channel Belgium: "Het is onze ambitie om de toekomst van de out-of-home media vorm te geven. Innovatie maakt de kern van onze strategie uit. We willen dan ook constant blijven investeren in de nieuwste technologieën om steeds geavanceerde oplossingen te kunnen bieden aan de stad, aan de consument en aan de adverteerder. "