Tien meter, dat is de hoogte van de gigantische 3D-batterij die de banner van de laatste Duracell-campagne siert. Ter gelegenheid van de lancering van zijn nieuwe batterij Optimum onthulde het merk een opvallende campagne op twee grote zeildoeken in Brussel (Zavel) en Antwerpen (Frankrijklei). Die OOH-locaties werden ingezet om de relevantie van Duracell Optimum in de kijker te zetten tijdens twee zeer belangrijke consumptiemomenten, namelijk en Sinterklaas en de eindejaarsfeesten.
De spot van de campagne is ook zichtbaar op de vier I-Conic-schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan). De campagne is zichtbaar tot 26 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Duracell, MediaCom, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]