Clear Channel en MediaCom zijn extra krachtig voor Duracell

Tien meter, dat is de hoogte van de gigantische 3D-batterij die de banner van de laatste Duracell-campagne siert. Ter gelegenheid van de lancering van zijn nieuwe batterij Optimum onthulde het merk een opvallende campagne op twee grote zeildoeken in Brussel (Zavel) en Antwerpen (Frankrijklei). Die OOH-locaties werden ingezet om de relevantie van Duracell Optimum in de kijker te zetten tijdens twee zeer belangrijke consumptiemomenten, namelijk en Sinterklaas en de eindejaarsfeesten.
De spot van de campagne is ook zichtbaar op de vier I-Conic-schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan). De campagne is zichtbaar tot 26 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Duracell, MediaCom, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]