Tien meter, dat is de hoogte van de gigantische 3D-batterij die de banner van de laatste Duracell-campagne siert. Ter gelegenheid van de lancering van zijn nieuwe batterij Optimum onthulde het merk een opvallende campagne op twee grote zeildoeken in Brussel (Zavel) en Antwerpen (Frankrijklei). Die OOH-locaties werden ingezet om de relevantie van Duracell Optimum in de kijker te zetten tijdens twee zeer belangrijke consumptiemomenten, namelijk en Sinterklaas en de eindejaarsfeesten.
De spot van de campagne is ook zichtbaar op de vier I-Conic-schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan). De campagne is zichtbaar tot 26 december en is het resultaat van een samenwerking tussen Duracell, MediaCom, Outsight, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]