Clear Channel laat BMW 4 coupé uitbreken

Voor de lancering van de BMW 4 Reeks Coupé veroorlooft het merk zich de primetime van de OOH-reclame door zijn nieuwe model te tonen op de 16 en 36m² grote O'Ferrall-panelen in de Belgische stadscentra en grote steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan). De reusachtige 2D cut-out onderstreept het unieke ontwerp van de nieuwe coupé op de 36m² grote panelen in Brussel (Blvd Général Jacques en Bvld Industriel), Antwerpen (Desguinlei), Gent (Oostakker) en Luik (Voulevard de l'Indépendance). Twee gigantische banners, strategisch gelegen in Brussel (Zavel) en Antwerpen (Frankrijlei), voegen een uitzonderlijke zichtbaarheid toe aan deze krachtige creatieve actie.
De campagne is zichtbaar tot 15 november en is het resultaat van de samenwerking tussen BMW, TBWA, Initiative, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]