Voor de lancering van de BMW 4 Reeks Coupé veroorlooft het merk zich de primetime van de OOH-reclame door zijn nieuwe model te tonen op de 16 en 36m² grote O'Ferrall-panelen in de Belgische stadscentra en grote steden, en op de 4 I-CONIC schermen in Brussel (Delta, Van Praet, De Brouckère en Keizer Karellaan). De reusachtige 2D cut-out onderstreept het unieke ontwerp van de nieuwe coupé op de 36m² grote panelen in Brussel (Blvd Général Jacques en Bvld Industriel), Antwerpen (Desguinlei), Gent (Oostakker) en Luik (Voulevard de l'Indépendance). Twee gigantische banners, strategisch gelegen in Brussel (Zavel) en Antwerpen (Frankrijlei), voegen een uitzonderlijke zichtbaarheid toe aan deze krachtige creatieve actie.
De campagne is zichtbaar tot 15 november en is het resultaat van de samenwerking tussen BMW, TBWA, Initiative, Rapport, Urban Media en Clear Channel.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]