Om de lancering van de I-CONIC te vieren heeft Clear Channel het publiek uitgenodigd om zijn verbeelding de vrije loop te laten op een gigantisch digitaal scherm via het www.unleashtheartist.be platform. De winnende creatie wordt op het grootste digitale scherm in België wereldkundig gemaakt. Het scherm van 140m² is geplaatst op de hoofdgevel van het Muntcentrum, op een boogscheut van het De Brouckèreplein.
Twee spots vielen op omwille van hun originaliteit en hun beeldkwaliteit: Momenten in het leven van de gemiddelde Belg van Awesome Awesome (Jan Nagels) en By the Canal - A day on the move in the heart of Brussels van het Agentschap voor Territoriale Ontwikkeling. Ze zullen getoond worden in een heel drukbezochte buurt en zullen kunnen profiteren van een weergaloze zichtbaarheid.
De creaties werden geselecteerd door een professionele jury bestaande uit Sylvie Dewaele (Media Arts Director bij TBWA Brussels), Thomas De Greef (Commercial Director bij Kinetic Belgium), Sam De Volder (Executive Creative Director bij These Days Y&R) en Bart Demeulenaere (Sales Director bij Clear Channel Belgium).