Clear Channel plaatst 100 backlightpanelen

Eind 2014 kondigde Clear Channel aan het grootste backlightpaneel in België te hebben geïnstalleerd: een prime time reclamebord van maar liefst 36 m². Het bedrijf kondigt nu aan dat het tegen 2016 zo’n honderd More O’Ferrall-panelen geplaatst wil hebben. De reden hiervoor is het succes ervan. Het formaat met led-verlichting zorgt namelijk voor een nog grotere zichtbaarheid en impact en een aanzienlijke kwaliteitsverbetering in vergelijking met bestaande systemen. Ook behalen ze, dankzij de plaatsing langs de belangrijkste snelwegen en een homogene spreiding doorheen de vijf grote centra, ongeveer 15 procent meer GRP’s per week dan concurrente vergelijkbare formaten. « De MOF 36 m² kan rekenen op een hoog percentage trouwe klanten, » vertelt sales director Bart Demeulenare. « Er bestaat geen twijfel dat de impact die door dit high endaanbod wordt gegenereerd nog lang de meest veeleisende adverteerders en klanten zal weten te verleiden. »
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]