Clear Channel scoort met grote reclameborden

Clear Channel onthulde in samenwerking met Ipsos de resultaten van zijn kwalitatieve studie uitgevoerd in Brussel en Antwerpen over het groot formaat More O’Ferrall. De resultaten spreken voor zich: 67% van de ondervraagden kent de panoramische panelen in groot formaat van Clear Channel. Dit percentage ligt zelfs nog hoger onder Brusselaars, waarvan 77% de MOF’s kan identificeren. Het onderzoek werd gehouden onder een steekproef van 400 personen.
Uit de conclusies van de studie blijkt dat de MOF’s voor meer betrokkenheid zorgen. 63% van de ondervraagde personen geniet er zelfs van om reclameboodschappen op deze panelen te bekijken wanneer ze in de file staan. Voor 85% van de ondervraagde personen zorgen de verlichte panelen voor een betere zichtbaarheid op lange afstand. Bovendien vinden zij het grote formaat aantrekkelijk en niet opdringerig.
Verder waren de ondervraagden het er ook over eens dat de MOF reclameborden creatieve campagnes perfect ondersteunt. 87% van de frequente automobilisten is er zelfs van overtuigd dat dit type formaat geschikt is voor alle merken, onder meer omdat de borden een emotionele band opwekken en een positieve houding creëren tegenover het afgebeelde merk.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]