Een nachtmerrie voor al wie met buitenreclame bezig is: wat als er niemand in de buurt is? Wat als, in de zomer, 'iedereen' met vakantie is in het buitenland? Dat blijkt nogal mee te vallen, stelt Clear Channel vast. 92% van de Belgen is deze zomer in het binnenland. En out-of-home adverteren loont dus zeker de moeite.
Onder de noemer #oohsummer2016 wil Clear Channel adverteerders doen nadenken om ook tijdens de zomermanden OOH-campagnes te overwegen. Die actie omvat vijf video’s (in samenwerking met White Milk Studio). Het concept? Gangbare ideeën over out-of-home in de zomer doorbreken op een ludieke manier. Elke video (behalve video nummer 2, die een save the date is) wordt ondersteund door vijf slides met meer gedetailleerde argumenten, die u ontdekt op het einde van elke video. Elke week tot eind mei zal een video onthuld worden (via mailing, social media, online campagne, email-signature, onze website & spots in bureaus). De communicatie wordt beëindigd met een petanque-evenement midden juni.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]