Clear Channel vraagt zich af waar iedereen is

Een nachtmerrie voor al wie met buitenreclame bezig is: wat als er niemand in de buurt is? Wat als, in de zomer, 'iedereen' met vakantie is in het buitenland? Dat blijkt nogal mee te vallen, stelt Clear Channel vast. 92% van de Belgen is deze zomer in het binnenland. En out-of-home adverteren loont dus zeker de moeite.
Onder de noemer #oohsummer2016 wil Clear Channel adverteerders doen nadenken om ook tijdens de zomermanden OOH-campagnes te overwegen. Die actie omvat vijf video’s (in samenwerking met White Milk Studio). Het concept? Gangbare ideeën over out-of-home in de zomer doorbreken op een ludieke manier. Elke video (behalve video nummer 2, die een save the date is) wordt ondersteund door vijf slides met meer gedetailleerde argumenten, die u ontdekt op het einde van elke video. Elke week tot eind mei zal een video onthuld worden (via mailing, social media, online campagne, email-signature, onze website & spots in bureaus). De communicatie wordt beëindigd met een petanque-evenement midden juni.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]