Een nachtmerrie voor al wie met buitenreclame bezig is: wat als er niemand in de buurt is? Wat als, in de zomer, 'iedereen' met vakantie is in het buitenland? Dat blijkt nogal mee te vallen, stelt Clear Channel vast. 92% van de Belgen is deze zomer in het binnenland. En out-of-home adverteren loont dus zeker de moeite.
Onder de noemer #oohsummer2016 wil Clear Channel adverteerders doen nadenken om ook tijdens de zomermanden OOH-campagnes te overwegen. Die actie omvat vijf video’s (in samenwerking met White Milk Studio). Het concept? Gangbare ideeën over out-of-home in de zomer doorbreken op een ludieke manier. Elke video (behalve video nummer 2, die een save the date is) wordt ondersteund door vijf slides met meer gedetailleerde argumenten, die u ontdekt op het einde van elke video. Elke week tot eind mei zal een video onthuld worden (via mailing, social media, online campagne, email-signature, onze website & spots in bureaus). De communicatie wordt beëindigd met een petanque-evenement midden juni.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]