Met #OOHsummer2018 heeft Clear Channel een communicatieactie ontwikkeld om de zomer van de Belgen op een ludieke manier voor te stellen en de bijhorende OOH-oplossingen om hen te bereiken. Clear Channel nodigt mensen uit om het dagboek van het Doohit gezin in te kijken en hun dagelijkse leven tijdens de zomer te volgen. Op het programma staan 5 communicatiemomenten (mailing, digitale spot en aangepaste digitale communicatie), met aan het einde een petanque-evenement op 7 juni.
Philippe en Julie, beiden midden veertig, hebben twee kinderen: Elise is 21 en Matthieu is net 16 geworden. De zomervakantie is het moment om te ontspannen en opnieuw contact te maken met je familie. Het is ook het juiste moment om herinneringen uit je jeugd opnieuw te beleven en nieuwe herinneringen samen te stellen. Julie: « Toen Elise me vertelde dat ze een zomerdagboek wilde houden, vond ik dit een geweldig idee. Enkele van onze favoriete reismomenten delen… hoe leuk! »
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]