Met #OOHsummer2018 heeft Clear Channel een communicatieactie ontwikkeld om de zomer van de Belgen op een ludieke manier voor te stellen en de bijhorende OOH-oplossingen om hen te bereiken. Clear Channel nodigt mensen uit om het dagboek van het Doohit gezin in te kijken en hun dagelijkse leven tijdens de zomer te volgen. Op het programma staan 5 communicatiemomenten (mailing, digitale spot en aangepaste digitale communicatie), met aan het einde een petanque-evenement op 7 juni.
Philippe en Julie, beiden midden veertig, hebben twee kinderen: Elise is 21 en Matthieu is net 16 geworden. De zomervakantie is het moment om te ontspannen en opnieuw contact te maken met je familie. Het is ook het juiste moment om herinneringen uit je jeugd opnieuw te beleven en nieuwe herinneringen samen te stellen. Julie: « Toen Elise me vertelde dat ze een zomerdagboek wilde houden, vond ik dit een geweldig idee. Enkele van onze favoriete reismomenten delen… hoe leuk! »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]