Clicktrust krijgt versterking

News / People

Clicktrust, het Brusselse bureau gespecialiseerd in digitale mediastrategie, SEO en data & analytics-consultancy, blijft zijn familie uitbreiden! “We zijn nooit gestopt met rekruteren, zelfs niet tijdens de eerste lockdown, omdat we een sterke toename van de vraag naar een performante en datagedreven aanpak verwachtten. Het is dan ook met veel plezier dat we vier nieuwe leden in de Clicktrust-familie hebben mogen verwelkomen, allen met gedegen ervaring. Dit bevestigt eens te meer dat Clicktrust een voorkeurslocatie is voor experts in de branche,” zegt CEO Fabian Van de Wiele.

Versterken het team:

  • William Tinant (ex Universem): Tinant begon in SEA en diversifieerde daarna zijn vaardigheden in cross-channelstrategieën. Ondertussen heeft hij zes jaar ervaring in digitale marketing, zowel aan de kant van de klant als binnen een bureau.
  • Sheila Abimana (ex eBay): Abimana heeft vijf jaar professionele ervaring in digitale marketing. Gezien de verschillende industrieën waarin ze heeft gewerkt beschikt ze over een goed beeld van het digitale ecosysteem, waardoor ze zich beter kan focussen op de behoeften van de klant.
  • Benjamin Nyonkuru (ex Teleperformance - Google Partner): Nyonkuru werkte in account management voordat hij zich tot digitale marketing wendde. Zijn vorige professionele ervaring als Google Ads-specialist stelde hem in staat om zijn expertise op het gebied van SEA op te bouwen.
  • Christie Janvier (ex BNP Paribas): Na haar studies marketing en communicatie heeft Janvier gedurende vijf jaar haar expertise opgebouwd in digitale marketing, met name op het gebied van data analysis en audience activation, zowel aan de kant van de klant als aan de kant van het bureau.

Met deze nieuwe medewerkers bereidt het Clicktrust-team, dat nu 21 mensen telt, zich voor op het komende jaar.