Clio Health Awards: All Boobs Welcome van Walkie Talkie verzilvert shortlist

Awards / News

De winnaars en shortlist voor de 2022-editie van de Clio Health Awards zijn bekend. Het Gentse pr agency Walkie Talkie mag zich tot een van de finalisten rekenen. Hun ‘All Boobs Welcome’-campagne voor het Britse femtechmerk Elvie haalde een eerste shortlist finaleplaats in de categorie Public Relations (Health & Wellness) – Special Event/Activation. De All Boobs Welcome-campagne werd tijdens World Breastfeeding Week 2021 in het leven geroepen om vrouwen aan te moedigen om in het openbaar te voeden of af te kolven. De borstvoedingsbank, Breast Places landingspagina en All Boobs Welcome stickers maakten een positief statement en werkten taboedoorbrekend. Een ongeziene sales uplift voor de handenvrije Elvie kolftoestellen volgde in België. Ook de Breast Places landingspagina scoorde uitermate goed en werd recent ook in Nederland gekopieerd.

De Elvie borstvoedingsbank kan je momenteel terugvinden in het Administratief Centrum van Stad Brussel. En daar stopt het niet, want de stad plant in de nabije toekomst 10 borstvoedingsbanken te laten produceren om te verspreiden over Brussels grondgebied. Ook steden Jette, Namen en Tremelo zetten intussen hun schouders mee onder de actie en verspreidden de All Boobs Welcome stickers onder hun HoReCa-zaken en handelaars. To be continued!

Het volledige palmares binnen de categorie Public Releations (Health & Welness) kan je hier terugvinden. De Clio Health Awards 2022 worden op 15 juni uitgereikt in New York. De “Grand” en “Of the Year” winnaars zullen er op dat moment worden aangekondigd.

 

CREDITS

PR AGENCY: Walkie Talkie

CLIENT: Elvie

PRODUCTION COMPANY: We Make You Happy

DESIGN COMPANY: Atelier Leda

ANIMATION COMPANY: Aykan Umut

PR: Rani Huttener, Deborah Dekrem, Andrew Vassallo

Creative & Strategy: Valérie Bourgeois, Marie Lemaître & Maureen Richard