Het Belgisch bedrijf Closemedia brengt hervulbare dispensers op de markt gevuld met Pac-Pac’s, dunne pakjes zakdoeken met reclame. Een gewaardeerde vorm van reclame, nu men het gebruik van papieren zakdoeken blijft aanbevelen.
De pakjes zijn verkrijgbaar met 3 of 5 zakdoeken in een hersluitbare folie. Ze hebben een elegant dun design, zijn gemakkelijk te bewaren en zijn geschikt voor een leuke boodschap, reclamecampagne of een kortingsbon. Ook via direct-mail willen ze een echte marketing meerwaarde bieden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]