Closemedia doet aan take-away marketing

Het Belgisch bedrijf Closemedia brengt hervulbare dispensers op de markt gevuld met Pac-Pac’s, dunne pakjes zakdoeken met reclame. Een gewaardeerde vorm van reclame, nu men het gebruik van papieren zakdoeken blijft aanbevelen.
De pakjes zijn verkrijgbaar met 3 of 5 zakdoeken in een hersluitbare folie. Ze hebben een elegant dun design, zijn gemakkelijk te bewaren en zijn geschikt voor een leuke boodschap, reclamecampagne of een kortingsbon. Ook via direct-mail willen ze een echte marketing meerwaarde bieden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]