CLUB BRUGGE EN MUTANT TERUG OP HET HOOGSTE NIVEAU
Na één jaar van afwezigheid is Club Brugge klaar om zich opnieuw te meten met de allergrootsten. De terugkeer naar de Champions League, waar de club thuishoort, wordt gevierd met een unieke campagne die nostalgie en trots combineert. Samen met Mutant blikt Club Brugge terug op enkele van de meest onvergetelijke momenten in de geschiedenis van het toernooi.
De campagne 'Play for Unforgettable', toont legendarische Champions League fragmenten die iedere Clubfan zich nog kan herinneren alsof het gisteren was. Denk aan de historische allereerste Champions League-goal van Daniel Amokachi, of die onhoudbare knal van José Izquierdo tegen Leicester City. Het zijn momenten die niet alleen de club, maar ook zijn supporters voor altijd bijblijven.
Aan de hand van de bekende whiteboards worden deze iconische momenten herbeleefd. Maar daar stopt het niet. Want tijdens de eerste acht Europese wedstrijden krijgen de supporters van Club Brugge zelf de kans om met blanco whiteboards de komende onvergetelijke momenten te visualiseren.
Credits:
Agency: Mutant
Brand: Club Brugge
Client: Bob Madou, Kirsten Willem, Justine Rombaut
Creative & Strategic Director: Odin Saillé
Creative Director: Jesse Van Gysel
Creative Director: Ruben Van Maldeghem
Creative: Tom Meijer
Creative: Simon Pyson
Creative Strategist: Iris Nuyts
Client Director: Allen Marchant
Client Manager: ShiQi Ji
Producer: Robin Mosch
Design Director: Frank Schouwaerts
Designer: Tom Kruijzen
Designer: Joris Hechtermans
Designer: Tjen Colman
Designer: Sofie Gagelmans
Designer: Broos Stoffels