CLUB BRUGGE EN MUTANT TERUG OP HET HOOGSTE NIVEAU

Crea / News

Na één jaar van afwezigheid is Club Brugge klaar om zich opnieuw te meten met de allergrootsten. De terugkeer naar de Champions League, waar de club thuishoort, wordt gevierd met een unieke campagne die nostalgie en trots combineert. Samen met Mutant blikt Club Brugge terug op enkele van de meest onvergetelijke momenten in de geschiedenis van het toernooi. 

De campagne 'Play for Unforgettable', toont legendarische Champions League fragmenten die iedere Clubfan zich nog kan herinneren alsof het gisteren was. Denk aan de historische allereerste Champions League-goal van Daniel Amokachi, of die onhoudbare knal van José Izquierdo tegen Leicester City. Het zijn momenten die niet alleen de club, maar ook zijn supporters voor altijd bijblijven. 

Aan de hand van de bekende whiteboards worden deze iconische momenten herbeleefd. Maar daar stopt het niet. Want tijdens de eerste acht Europese wedstrijden krijgen de supporters van Club Brugge zelf de kans om met blanco whiteboards de komende onvergetelijke momenten te visualiseren.

Credits: 

Agency: Mutant 

Brand: Club Brugge 

Client: Bob Madou, Kirsten Willem, Justine Rombaut 

Creative & Strategic Director: Odin Saillé  

Creative Director: Jesse Van Gysel 

Creative Director: Ruben Van Maldeghem

Creative: Tom Meijer 

Creative: Simon Pyson 

Creative Strategist: Iris Nuyts 

Client Director: Allen Marchant  

Client Manager: ShiQi Ji 

Producer: Robin Mosch 

Design Director: Frank Schouwaerts 

Designer: Tom Kruijzen 

Designer: Joris Hechtermans 

Designer: Tjen Colman 

Designer: Sofie Gagelmans 

Designer: Broos Stoffels