Club Brugge en Lucy winnen Webby Award
Op 19 mei werden de winnaars van de jaarlijkse Webby Awards bekendgemaakt, de Oscars van het internet. Kersvers landskampioen Club Brugge en Lucy Agency winnen de prijs voor beste website in de categorie Corporate Social Responsibility met ‘De Beer en Zijn Sjaal’.
The Webby Awards, ‘The Webbys’, worden sinds 1996 uitgereikt door the International Academy of Digital Arts and Sciences. Op de jaarlijkse award show worden prijzen uitgereikt in de categorieën, Websites, Video, Advertising, Media & PR, Social, Apps, Mobile, & Voice, Games, en Podcasts. Club wint dit jaar de The Webby People’s Voice Award met de website voor zijn jeugdboek ‘De Beer en Zijn Sjaal’.
De Beer en zijn sjaal werd gemaakt samen met Lucy Agency en werd gedrukt op 5.000 exemplaren die aan supporters van Club Brugge en andere clubs werden uitgedeeld. Ook iedere bibliotheek in Vlaanderen en basisschool in Brugge kreeg een exemplaar toegestuurd zodat de warme boodschap een zo’n breed mogelijk publiek kon bereiken en toekomstige generaties voetbalfans kon inspireren. Het kinderboek is ook digitaal (voor) te lezen op debeerenzijnsjaal.be.
Door de coronamaatregelen zal de awardshow digitaal plaatsvinden.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]