Iedereen verdient gezonde tanden, maar een gezond gebit kan soms geld kosten. Daarom start CM een tandenrevolutie en betaalt de mutualiteit vanaf nu tot 1050 euro terug op zowel orthodontie, tandprotheses als implantaten. En dat voor alle leden. Om dit voordeel in de kijker te zetten, creëerde LDV United een campagne die op je lachspieren werkt. Want zien lachen, doet lachen. En lachen, dat doe je toch liefst met een gezond gebit.
De campagne bestaat uit een reeks televisiespots waarin we telkens iemand z’n mooiste lach zien bovenhalen. Diezelfde lachende gezichten zien we ook terug op sociale media in korte, snedige en flitsende montages. En ook in print liet LDV United mensen van hun mooiste glimlach zien. Maar niet enkel zien lachen is aanstekelijk, ook horen lachen heeft dat effect. Dat wordt aangetoond in een radiospot waarvoor de lachband nog eens van onder het stof werd gehaald.
Credits
Client: Christelijke Mutualiteit
Contact: Maarten Wolput, Tim Langbeen, Sofie van Wemmel
Agency: LDV United
CD: Dries De bruyn, Dennis Vandewalle
Creation: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch, Manon Penné
Account Team: Elise Crispeels, Marieken Maes
Strategy: Tomas Sweertvaegher, Frieke Trompet
Director: Noortje Palmers
Radio Production Company: Sonhouse
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]