CM en LDV zitten niet stil

CM, dat is geen ziekenfonds, maar een gezondheidsfonds. Want voorkomen is beter dan genezen. Net daarom wil CM met zijn volgende campagne meer mensen meer laten bewegen. Want bewegen is gezond. Dat wil daarom niet zeggen dat je een abonnement op de fitness moet nemen. Want uit onderzoek is gebleken dat 30 minuten bewegen per dag voldoende is. En dat mag je breed bekijken. Zo kan je fietsen naar het werk, de trap nemen of spelen met je kinderen.
In een film geregisseerd door Norman Bates (Caviar) toont het Antwerpse bureau dat alle kleine beetjes helpen. Want als je elke dag de trap neemt, dan beklim je de Mount Everest. Stap voor stap. Zo wordt de drempel om te bewegen geen horde. De campagne loopt online, op televisie, op het pauzescherm en in print.
Credits:
Client: CM
Contact: Nico Sablon, Sofie Van Wemmel, Herman Janssens
Agency: LDV United
Account: Nathalie Dumortier, Ine Mannaerts, Ghizlan Afasi
CD: Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creative: Thomas Thysens, Chiara Scherpereel
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Production: Caviar
Sound: Klankwerk
Director: Norman Bates
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]