CM, dat is geen ziekenfonds, maar een gezondheidsfonds. Want voorkomen is beter dan genezen. Net daarom wil CM met zijn volgende campagne meer mensen meer laten bewegen. Want bewegen is gezond. Dat wil daarom niet zeggen dat je een abonnement op de fitness moet nemen. Want uit onderzoek is gebleken dat 30 minuten bewegen per dag voldoende is. En dat mag je breed bekijken. Zo kan je fietsen naar het werk, de trap nemen of spelen met je kinderen.
In een film geregisseerd door Norman Bates (Caviar) toont het Antwerpse bureau dat alle kleine beetjes helpen. Want als je elke dag de trap neemt, dan beklim je de Mount Everest. Stap voor stap. Zo wordt de drempel om te bewegen geen horde. De campagne loopt online, op televisie, op het pauzescherm en in print.
Credits:
Client: CM
Contact: Nico Sablon, Sofie Van Wemmel, Herman Janssens
Agency: LDV United
Account: Nathalie Dumortier, Ine Mannaerts, Ghizlan Afasi
CD: Kristof Snels, Dennis Vandewalle, Dries De bruyn
Creative: Thomas Thysens, Chiara Scherpereel
Strategy: Tomas Sweertvaegher
Production: Caviar
Sound: Klankwerk
Director: Norman Bates
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]