Het CM-MediKo Plan is een verzekering van CM voor al je kosten zonder ziekenhuisopname. Denk maar aan terugbetaling van tandzorg, brillen, lenzen, hoorapparaten, voedingsadvies enz. In tegenstelling tot de concurrenten is CM niet uit op winst maken, want elke euro die jij besteedt in je verzekering, vloeit ook terug naar jezelf in de vorm van betere voorwaarden en een geoptimaliseerde dienstverlening. De winst wordt dus niet uitgekeerd aan aandeelhouders.
Met die opvallende visie ging LDV United aan de slag in een reeks social video’s, prints en radiospots. Daarin wordt het verhaal achter de verzekering gebracht door enkele ervaringsdeskundigen, in een opvallende vorm: menselijke spaarpotjes. De bewegende porseleinen figuurtjes staan symbool voor het feit dat elke euro die je in de verzekering steekt, eigenlijk een investering in jezelf en je gezondheid is. De productie van de personages was in handen van Artbox.
Credits:
Client: CM
Client Contact: Linde Reyniers, Hannelore Schauvliege, Maarten Wolput
Agency: LDV United
CD: Wesley Kuystermans, Yannick Schoch
Creation: Lynn Laenen, Steffy Bertels
Client Service Director: Tom Thijs
Account Team: Hanne Stoppie, Julie Meirlaen
Strategy Director: Dennis Vandewalle
Strategy: Thomas Eyskens
Production: Artbox
Radio Production: Raygun