CMO OF THE YEAR AWARD: DIT ZIJN DE FINALISTEN

Awards / News

Voor het tweede achtereenvolgende jaar organiseert Serviceplan de verkiezing van de CMO van het Jaar, in het kader van de CMO Council. 

De CMO Council werd in 2017 door Serviceplan Group gelanceerd in München, met als doel een exclusieve club te creëren bestaande uit de meest invloedrijke CMO's van het land. Dit concept werd in 2022 geëxporteerd naar België, waar het nu 80 CMO's uit de Best Brands ranking omvat. 

De CMO of the Year Award is representatief voor de hele sector en een van de meest prestigieuze onderscheidingen. Ze bekroont de marketingdirecteur die het meest wordt beschouwd als rolmodel binnen de marketingsector en die niet alleen expertise inbrengt, maar ook vele jaren ervaring. De CMO van het Jaar wordt uitsluitend gekozen door zijn of haar collega's in de CMO Council. 

De finalisten voor de CMO Council 2024 zijn :

  • Valérie Delaby, Senior Marketing Manager, Lay's Europe ;
  • José Fernandez, Chief Marketing Officer, D'Ieteren Automotive ;
  • Isabel Henderick, Managing Director, ALDI Marcom BeLux.

De winnaar wordt bekendgemaakt tijdens een lunch op 22 november, waar ook de resultaten van het CMO Barometer onderzoek van Serviceplan worden gepresenteerd. 

Nathalie Erdmanis, Director of Sustainability AG Insurance & CMO Council President: "Niemand begrijpt de uitdagingen waar CMO's voor staan beter dan andere CMO's. Daarom is de CMO Council een exclusieve club, een denktank en soms zelfs een vriendenkring. Alleen hier kunnen 's lands beste marketing directeurs open met elkaar communiceren en ontstaan nieuwe ideeën."