Om mensen aan te zetten tot het proeven van zijn suikervrije Zero lanceert Coca-Cola samen met College GameDay, een programma van televisiezender ESPN, een vervolg op zijn 'You Don’t Know Zero 'Til You've Tried It' campagne. Maar liefst 85% van Generatie Y zou volgens de drankenfabrikant nog nooit een Cola Zero geproefd hebben, en dat terwijl bijna de helft van diegenen die dat wel doen het drankje maandelijks gaan benuttigen.
In de tien nieuwe spotjes, geproduceerd door reclamebureau Ogilvy & Mather, zien we bekende ESPN-persoonlijkheden als Lee Corso en Kirk Herbstreit. Zij roepen de kijker op om er tijdens de advertentie hun smartphone bij te nemen. Wanneer de bekende koppen een Coca-Cola Zero uitgieten, zal het voor de kijker lijken alsof die in een glas gegoten wordt op zijn smartphone. Daarna krijgt hij een bon voor een gratis flesje Zero, inwisselbaar bij de winkels 7-Eleven, Domino’s, QuikTrip en Speedway. Daarnaast zal Coca-Cola op elke campus die College GameDay zal bezoeken vijftig fans trakteren op zitjes op de eerste rij én op een kans om de nieuwste aanwinst van de cast te ontmoeten: Rece David. De spotjes zullen verspreid worden via de traditionele en digitale media en OOH-reclame.
https://www.youtube.com/watch?t=24&v=HMcpHlaHTGA
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]