Voor een uiterst creatieve lancering in 2017 van Coca-Cola Services op de Belgische markt werd King George, the mad creative agency, als winnaar van een pitch verkozen. De nadruk van deze lanceringscampagne ligt op experiential marketing, PR en social media. Coca-Cola's brand team had lovende woorden voor the King. Dankzij de overall strategy, een doorgedreven kennis van de doelgroep en de creatieve invulling van de lanceringscampagne was de keuze voor King George dan ook snel gemaakt. De effectieve roll-out van de campagne zal van start gaan tijdens de zomer van 2017. To be continued...
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]