Coca-Cola Services kiest voor King George


The House of King George
Voor een uiterst creatieve lancering in 2017 van Coca-Cola Services op de Belgische markt werd King George, the mad creative agency, als winnaar van een pitch verkozen. De nadruk van deze lanceringscampagne ligt op experiential marketing, PR en social media. Coca-Cola's brand team had lovende woorden voor the King. Dankzij de overall strategy, een doorgedreven kennis van de doelgroep en de creatieve invulling van de lanceringscampagne was de keuze voor King George dan ook snel gemaakt. De effectieve roll-out van de campagne zal van start gaan tijdens de zomer van 2017. To be continued...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]