
The House of King George
Voor een uiterst creatieve lancering in 2017 van Coca-Cola Services op de Belgische markt werd King George, the mad creative agency, als winnaar van een pitch verkozen. De nadruk van deze lanceringscampagne ligt op experiential marketing, PR en social media. Coca-Cola's brand team had lovende woorden voor the King. Dankzij de overall strategy, een doorgedreven kennis van de doelgroep en de creatieve invulling van de lanceringscampagne was de keuze voor King George dan ook snel gemaakt. De effectieve roll-out van de campagne zal van start gaan tijdens de zomer van 2017. To be continued...
Digital Marketing Analyst bij Studio100
Studio 100, gevestigd in Schelle, is een bruisend en succesvol bedrijf in familie […]
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]