Coca-Cola Services kiest voor King George


The House of King George
Voor een uiterst creatieve lancering in 2017 van Coca-Cola Services op de Belgische markt werd King George, the mad creative agency, als winnaar van een pitch verkozen. De nadruk van deze lanceringscampagne ligt op experiential marketing, PR en social media. Coca-Cola's brand team had lovende woorden voor the King. Dankzij de overall strategy, een doorgedreven kennis van de doelgroep en de creatieve invulling van de lanceringscampagne was de keuze voor King George dan ook snel gemaakt. De effectieve roll-out van de campagne zal van start gaan tijdens de zomer van 2017. To be continued...
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]
Sales Manager Digital Solutions - Ads & Data
We zijn namelijk opzoek naar een Sales Manager Digital Solutions. Ads & Data, de […]
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]