Na de introductie van zeven suikervrije dranken vorig jaar en drie dit jaar blijft Coca-Cola investeren in zijn caloriearme segment. Nieuwkomer Coca-Cola zero sugar raspberry sluit zich met een zachte frambozensmaak aan bij fruitvarianten cherry en lemon. Vandaag is bijna een op de twee Coca-Cola’s suikervrij en blijft het aandeel van Coca-Cola zero sugar groeien.
De nieuwe smaak is verkrijgbaar in een elegant 250 ml-blikje. Twaalf jaar na de lancering op de Belgische markt, in 2006, koopt 9% van de Belgische gezinnen op regelmatige basis de calorievrije frisdrank. Daarmee groeide het aandeel van Coca-Cola zero sugar van 2% in het eerste jaar naar bijna 39% binnen alle Coca-Cola-varianten vandaag.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]