Coca-Cola verfrist met zero sugar raspberry

Na de introductie van zeven suikervrije dranken vorig jaar en drie dit jaar blijft Coca-Cola investeren in zijn caloriearme segment. Nieuwkomer Coca-Cola zero sugar raspberry sluit zich met een zachte frambozensmaak aan bij fruitvarianten cherry en lemon. Vandaag is bijna een op de twee Coca-Cola’s suikervrij en blijft het aandeel van Coca-Cola zero sugar groeien.
De nieuwe smaak is verkrijgbaar in een elegant 250 ml-blikje. Twaalf jaar na de lancering op de Belgische markt, in 2006, koopt 9% van de Belgische gezinnen op regelmatige basis de calorievrije frisdrank. Daarmee groeide het aandeel van Coca-Cola zero sugar van 2% in het eerste jaar naar bijna 39% binnen alle Coca-Cola-varianten vandaag.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]