Na de introductie van zeven suikervrije dranken vorig jaar en drie dit jaar blijft Coca-Cola investeren in zijn caloriearme segment. Nieuwkomer Coca-Cola zero sugar raspberry sluit zich met een zachte frambozensmaak aan bij fruitvarianten cherry en lemon. Vandaag is bijna een op de twee Coca-Cola’s suikervrij en blijft het aandeel van Coca-Cola zero sugar groeien.
De nieuwe smaak is verkrijgbaar in een elegant 250 ml-blikje. Twaalf jaar na de lancering op de Belgische markt, in 2006, koopt 9% van de Belgische gezinnen op regelmatige basis de calorievrije frisdrank. Daarmee groeide het aandeel van Coca-Cola zero sugar van 2% in het eerste jaar naar bijna 39% binnen alle Coca-Cola-varianten vandaag.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]