Na afloop van een pitch heeft Coca-Cola zijn vertrouwen bevestigd in UM en de Business Unit die in Search gespecialiseerd is en geleid wordt door Sven Bally, door haar zijn Search Engine Marketing strategie toe te vertrouwen.
Aan deze keuze liggen verschillende factoren ten grondslag, zo licht men toe bij UM. De eerste betreft de langetermijnstrategie, die in een globalere visie omtrent het geheel van de touchpoints verwerkt is om voor een mate van objectiviteit en allesomvattendheid te zorgen. De twee andere elementen zijn: de uitstekende samenwerking tussen beide bedrijven en het feit dat de agency al getekend heeft voor de ontwikkeling van Coca-Cola’s websites in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]