Na afloop van een pitch heeft Coca-Cola zijn vertrouwen bevestigd in UM en de Business Unit die in Search gespecialiseerd is en geleid wordt door Sven Bally, door haar zijn Search Engine Marketing strategie toe te vertrouwen.
Aan deze keuze liggen verschillende factoren ten grondslag, zo licht men toe bij UM. De eerste betreft de langetermijnstrategie, die in een globalere visie omtrent het geheel van de touchpoints verwerkt is om voor een mate van objectiviteit en allesomvattendheid te zorgen. De twee andere elementen zijn: de uitstekende samenwerking tussen beide bedrijven en het feit dat de agency al getekend heeft voor de ontwikkeling van Coca-Cola’s websites in het Verenigd Koninkrijk en de Verenigde Staten.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]