Colruyt en Alpro bundelen hun krachten voor een duurzamere toekomst te vormen met hun Eco Score-initiatief.
Tijdens de Orbit by Pub XP-conferentie presenteerden Veerle Poppe en Suzanne Mulier, de woordvoerders van Colruyt en Alpro, de gedurfde visie om de ecologische voetafdruk te verkleinen en milieuvriendelijke levensstijlen te bevorderen. Enter de Eco Score: een systeem dat een milieubeoordeling toekent aan alle Alpro-producten. Om zo’n score toe te kennen, houdt het systeem rekening met factoren als broeikasemissies, waterverbruik en landgebruik.
De samenwerking markeert een belangrijke stap in de transformatie van de voedselindustrie en toont dat duurzaamheid hand in hand kan gaan met kwaliteit en smaak. Alpro en Colruyt moedigen consumenten aan om milieuvriendelijke keuzes te maken. Ze bieden ook een gevarieerd assortiment aan van plantaardige producten: van melk over desserts tot vleesvervangers.
Het initiatief van de Eco Score gaat verder dan afvalvermindering en voedselverspilling. Het wil ook het belang benadrukken van duurzaamheid op alle niveaus van de voedselketen. De Eco Score biedt een concrete manier om duurzamere keuzes te maken en nodigt de consument uit om – product per product – verandering te weeg te brengen. Het is een oproep om deel te nemen aan de beweging en bij te dragen aan een groenere, gezondere en duurzamere toekomst.
Photo : ©Luana van de Poele
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]