Colruyt Group breidt de al succesvolle samenwerking met de Voedselbanken verder uit. Waar er tot voor kort een lokale ophaling van onverkochte voedingswaren in 14 Colruyt-winkels plaatsvond, wordt dat aantal nu opgetrokken tot 37 winkels. Colruyt Group beschouwt het als een plicht om voedselverliezen tot een minimum te beperken. Met deze uitbreiding zal er nog een pak meer kunnen geschonken worden dan de 443 ton die in 2016 werd ingezameld.
Sinds 1997 schenkt Colruyt Group onverkochte voedingswaren die wettelijk nog verkocht mogen worden aan de Voedselbanken. Die schenking gebeurt enerzijds via het logistieke centrum Dassenveld in Halle. Daar halen de Voedselbanken elke weekdag de onverkochte waren uit een aantal winkels op, en ook goederen uit het distributiecentrum zelf. Anderzijds gebeurt dit lokaal, rechtstreeks bij de winkels zelf. Het is die laatste keten die nu fiks uitgebreid wordt.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]