Colruyt Group breidt de al succesvolle samenwerking met de Voedselbanken verder uit. Waar er tot voor kort een lokale ophaling van onverkochte voedingswaren in 14 Colruyt-winkels plaatsvond, wordt dat aantal nu opgetrokken tot 37 winkels. Colruyt Group beschouwt het als een plicht om voedselverliezen tot een minimum te beperken. Met deze uitbreiding zal er nog een pak meer kunnen geschonken worden dan de 443 ton die in 2016 werd ingezameld.
Sinds 1997 schenkt Colruyt Group onverkochte voedingswaren die wettelijk nog verkocht mogen worden aan de Voedselbanken. Die schenking gebeurt enerzijds via het logistieke centrum Dassenveld in Halle. Daar halen de Voedselbanken elke weekdag de onverkochte waren uit een aantal winkels op, en ook goederen uit het distributiecentrum zelf. Anderzijds gebeurt dit lokaal, rechtstreeks bij de winkels zelf. Het is die laatste keten die nu fiks uitgebreid wordt.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]