Colruyt? No, MyColruyt, please!

Colruyt maakt het zijn klanten gemakkelijker met de nieuwe smartphone-app MyColruyt. De klanten doen er hun boodschappen volgens de retailer nóg efficiënter en dus sneller mee. Zo zet die zijn investeringen op digitaal vlak verder. De applicatie is beschikbaar voor Android en iOS.
Klanten helpen om hun boodschappen nóg makkelijker voor te bereiden, daar draait de Colruyt-app om. En daarom staat het boodschappenlijstje centraal. Klanten kunnen hun lijstje samenstellen uit het volledige assortiment van zijn winkel van Colruyt door algemene termen of specifieke producten toe te voegen. Of ze selecteren de ingrediënten op basis van de 6.000 Colruyt-recepten in de app. Ook producten met Rode Prijs of Extra-korting kunnen op het lijstje.
De app zet via de Extra-kaart ook in op personalisatie voor het gemak van de klanten. Als die zich aanmelden met de kaart, dan kunnen ze hun favoriete producten bewaren en alle actuele prijzen van zijn Colruyt-winkel consulteren. Met MyColruyt voegen ze producten uit hun gepersonaliseerde aanbiedingen of hun laatste kasticket toe. Colruyt heeft bovendien een filter voor ‘gluten’ ontwikkeld waarmee klanten meteen zien of een recept of product van de eigen merken van Colruyt glutenvrij is. Er komen op termijn nog andere filters bij. En ter herinnering: Colruyt biedt sinds enkele maanden gratis wifi aan in zijn supermarkten.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]