Colruyt? No, MyColruyt, please!

Colruyt maakt het zijn klanten gemakkelijker met de nieuwe smartphone-app MyColruyt. De klanten doen er hun boodschappen volgens de retailer nóg efficiënter en dus sneller mee. Zo zet die zijn investeringen op digitaal vlak verder. De applicatie is beschikbaar voor Android en iOS.
Klanten helpen om hun boodschappen nóg makkelijker voor te bereiden, daar draait de Colruyt-app om. En daarom staat het boodschappenlijstje centraal. Klanten kunnen hun lijstje samenstellen uit het volledige assortiment van zijn winkel van Colruyt door algemene termen of specifieke producten toe te voegen. Of ze selecteren de ingrediënten op basis van de 6.000 Colruyt-recepten in de app. Ook producten met Rode Prijs of Extra-korting kunnen op het lijstje.
De app zet via de Extra-kaart ook in op personalisatie voor het gemak van de klanten. Als die zich aanmelden met de kaart, dan kunnen ze hun favoriete producten bewaren en alle actuele prijzen van zijn Colruyt-winkel consulteren. Met MyColruyt voegen ze producten uit hun gepersonaliseerde aanbiedingen of hun laatste kasticket toe. Colruyt heeft bovendien een filter voor ‘gluten’ ontwikkeld waarmee klanten meteen zien of een recept of product van de eigen merken van Colruyt glutenvrij is. Er komen op termijn nog andere filters bij. En ter herinnering: Colruyt biedt sinds enkele maanden gratis wifi aan in zijn supermarkten.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]