Combell gaat big online met Bridgeneers
Wie in Vlaanderen domeinnaam of webhosting zegt, die zegt Combell. Het IT-bedrijf staat dan ook bekend om zijn innovatieve, digitale oplossingen voor ondernemingen. En dat je als bedrijf maar beter niet stil staat, dat hebben ze bij Combell zelf ook goed begrepen. Ziedaar: een nieuwe, frisse campagne die de merkbekendheid bij het brede publiek moet vergroten. Communicatiebureau Bridgeneers tekende voor een nieuwe baseline, een aangepaste huisstijl en een televisiespot voor mensen met grote honger.
“Go big online”. De verse baseline van Combell is glashelder: “wil je als bedrijf groeien, dan ben je bij hen aan het juiste adres”. De televisiespot neemt die boodschap zelfs letterlijk. Want in heuse Wes Anderson-stijl maakt de kijker kennis met een jonge ondernemer die dankzij Combell niet alleen zijn omzet ziet groeien, maar ook zijn product zelf. Het resultaat? Een kleurrijke, menselijke spot waarin enorme donuts de hoofdrol spelen. Het geheel baadt in een retro-hippe sfeer die zichzelf relativeert met een humoristische knipoog.
De spot is te zien op alle commerciële zenders (inclusief Kanaal Z) en wordt online ingezet op alle nieuwssites, VTM GO en GoPlay. Ook op social media (Facebook, Instagram, YouTube en andere) kom je de campagne overal tegen. Verder kreeg ook de website een update: naast het opvallende campagnebeeld vind je er ook de aangepaste huisstijl en een nieuwe UI terug.