Com&co, The Fat Lady en Propaganda bekroond met Nederlandse CMTA's

Awards / News

De Nederlandse Content Marketing, The Awards werden dit jaar enthousiast ontvangen met 160 inzendingen door een 40-tal verschillende bureaus. De Belgische bureaus Com&co, The Fat Lady en Propaganda mochten er op 29 november awards oppikken. Com&co en Propaganda elk één, The Fat Lady liefst vier. 

Alle winnaars op een rij:

CMTA-Award B2B

  • GOUD – com&co, met Agency Life voor Teamleader
  • ZILVER – N = 5, met Ondernemen is vooruitkijken voor ABN AMRO
  • BRONS – MPG, met Rabobank & Elektrificatie voor Rabobank

CMTA-Award B2C

  • GOUD – Zandbeek, met Dit is jouw tijd voor NHA Thuisstudies
  • ZILVER – The Fat Lady, met Building an IBD community voor Takeda
  • BRONS – Happy Horizon, met Cross-channel campagne voor Mountainbike-Community voor SHIMANO

CMTA-Award B2E

  • GOUD – N = 5, met The Dark Side of Money voor ABN AMRO
  • ZILVER – The Fat Lady, met UGent´ers: The UGent Community voor Universiteit Gent
  • BRONS – LVB (becoming iO), met Beste Verstaanders voor Philadelphia

CMTA-Award Non-Profit

  • GOUD – Fresh Bridge, met Sanquin Wereld Bloed Donor Dag voor Sanquin
  • ZILVER – Zandbeek, met De Newsroom voor Rijkswaterstaat
  • BRONS – Axioma, met AAN voor Provincie Utrecht

CMTA-Award Campagnes

  • GOUD – N = 5, met Ondernemen is vooruitkijken voor ABN AMRO
  • ZILVER – LVB (becoming iO), met The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson
  • BRONS – LVB (becoming iO), met Erfgenamen voor ABN AMRO MeesPierson

Medals Creatie

  • Beste Video-Serie – Zandbeek, met De Newsroom voor Rijkswaterstaat
  • Beste Video-Serie – Crocodile Agency, met The Dean voor KPN
  • Beste Video-Serie – DentsuACHTUNG, met Rare Tijden voor KPN
  • Beste Content Design – N = 5, met Dare to be You voor Shoeby
  • Beste Contentplatform – N = 5, met Zomerlezen voor Blink
  • Beste Fotografie – N = 5, met Dare to be You voor Shoeby
  • Beste Podcastserie – Audio agency Airborne, met Verborgen Verhalen voor ANWB
  • Beste Print Cover – MPG, met Cover Rituals Magazine voor Rituals
  • Beste Print Magazine – MPG, met Medewerkersmagazine Whatsgoingon voor A.S. Watson Benelux
  • Beste Shortform Video – Propaganda, met Istoir – De geruisloze terugkeer van Boris voor Istoir
  • Beste Stand-Alone Video – 1Camera, met Samen leven volgens Achmea voor Achmea

Medals Distributie

  • Beste Social Media-aanpak B2C – The Fat Lady, met Studiekiezers voor Universiteit Gent
  • Beste Distributievernieuwing – Crowdmedia, met Landstede MBO verovert TikTok voor Landstede MBO
  • Beste Geïntegreerde Distributie- en promotie-aanpak – Axioma, met AAN voor Provincie Utrecht
  • Beste Influencer-inzet – Megawatt, met #WhatTheFanta Unfolding Flavours voor Coca Cola Nederland – Fanta
  • Beste Landingspagina – Axioma, met Booster voor OOMT
  • Beste Organische Conversie – The Fat Lady, met De virtuele projecties voor Universiteit Gent
  • Beste Paid Conversie – The Post, met Indoor Climate Solutions voor Wavin
  • Beste Partnerdistributie-aanpak – LVB (becoming iO), met The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson
  • Beste PR-inzet – Marcommit, met HR in de spotlight voor Visma | Raet