Com&co, The Fat Lady en Propaganda bekroond met Nederlandse CMTA's
De Nederlandse Content Marketing, The Awards werden dit jaar enthousiast ontvangen met 160 inzendingen door een 40-tal verschillende bureaus. De Belgische bureaus Com&co, The Fat Lady en Propaganda mochten er op 29 november awards oppikken. Com&co en Propaganda elk één, The Fat Lady liefst vier.
Alle winnaars op een rij:
CMTA-Award B2B
- GOUD – com&co, met Agency Life voor Teamleader
- ZILVER – N = 5, met Ondernemen is vooruitkijken voor ABN AMRO
- BRONS – MPG, met Rabobank & Elektrificatie voor Rabobank
CMTA-Award B2C
- GOUD – Zandbeek, met Dit is jouw tijd voor NHA Thuisstudies
- ZILVER – The Fat Lady, met Building an IBD community voor Takeda
- BRONS – Happy Horizon, met Cross-channel campagne voor Mountainbike-Community voor SHIMANO
CMTA-Award B2E
- GOUD – N = 5, met The Dark Side of Money voor ABN AMRO
- ZILVER – The Fat Lady, met UGent´ers: The UGent Community voor Universiteit Gent
- BRONS – LVB (becoming iO), met Beste Verstaanders voor Philadelphia
CMTA-Award Non-Profit
- GOUD – Fresh Bridge, met Sanquin Wereld Bloed Donor Dag voor Sanquin
- ZILVER – Zandbeek, met De Newsroom voor Rijkswaterstaat
- BRONS – Axioma, met AAN voor Provincie Utrecht
CMTA-Award Campagnes
- GOUD – N = 5, met Ondernemen is vooruitkijken voor ABN AMRO
- ZILVER – LVB (becoming iO), met The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson
- BRONS – LVB (becoming iO), met Erfgenamen voor ABN AMRO MeesPierson
Medals Creatie
- Beste Video-Serie – Zandbeek, met De Newsroom voor Rijkswaterstaat
- Beste Video-Serie – Crocodile Agency, met The Dean voor KPN
- Beste Video-Serie – DentsuACHTUNG, met Rare Tijden voor KPN
- Beste Content Design – N = 5, met Dare to be You voor Shoeby
- Beste Contentplatform – N = 5, met Zomerlezen voor Blink
- Beste Fotografie – N = 5, met Dare to be You voor Shoeby
- Beste Podcastserie – Audio agency Airborne, met Verborgen Verhalen voor ANWB
- Beste Print Cover – MPG, met Cover Rituals Magazine voor Rituals
- Beste Print Magazine – MPG, met Medewerkersmagazine Whatsgoingon voor A.S. Watson Benelux
- Beste Shortform Video – Propaganda, met Istoir – De geruisloze terugkeer van Boris voor Istoir
- Beste Stand-Alone Video – 1Camera, met Samen leven volgens Achmea voor Achmea
Medals Distributie
- Beste Social Media-aanpak B2C – The Fat Lady, met Studiekiezers voor Universiteit Gent
- Beste Distributievernieuwing – Crowdmedia, met Landstede MBO verovert TikTok voor Landstede MBO
- Beste Geïntegreerde Distributie- en promotie-aanpak – Axioma, met AAN voor Provincie Utrecht
- Beste Influencer-inzet – Megawatt, met #WhatTheFanta Unfolding Flavours voor Coca Cola Nederland – Fanta
- Beste Landingspagina – Axioma, met Booster voor OOMT
- Beste Organische Conversie – The Fat Lady, met De virtuele projecties voor Universiteit Gent
- Beste Paid Conversie – The Post, met Indoor Climate Solutions voor Wavin
- Beste Partnerdistributie-aanpak – LVB (becoming iO), met The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson
- Beste PR-inzet – Marcommit, met HR in de spotlight voor Visma | Raet
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]