Come a casa proeft van het leven met Darwin
Je hoeft maar naar het logo van Come a casa te kijken of de jingle zit meteen in je hoofd. Darwin lanceert een nieuwe campagne, in lijn met de vertrouwde strategie rond "tasteful comforting moments" met de signatuur "’t Leven is wat je ervan smaakt." Die claim herinnert ons eraan dat we elk moment van het leven moeten waarderen. Carl Andry, creatief directeur van Darwin: "In ons drukke leven is onze tijd beperkt en erg kostbaar. Of we nu graag tijd met ons gezin doorbrengen, een wandeling aan zee maken of een hobby uitoefenen, Come a casa nodigt ons uit om de daad bij het woord te voegen en voluit voor die behoeftes te gaan. Maar zelfs bij deze me- en us-time momenten kan het gebeuren dat niet alles loopt zoals verwacht. In die situaties kunnen de maaltijden van Come a casa ons zeker opvrolijken en de nodige troost brengen. Een dubbele beloning, wat er ook gebeurt."
Cédric Lemineur, marketing & development director van Come a casa: "Het was voor ons belangrijk om verder te bouwen op de troeven die Come a casa de voorbije jaren heeft uitgespeeld en op de relatie die we hebben opgebouwd met onze consumenten. Consumenten die die relatie vandaag ook oprecht appreciëren. Met steeds dezelfde correcte benadering en hetzelfde eerlijke discours willen wij hen blijven verrassen in de hen omringende wereld van ons merk. Deze campagne is het resultaat van een intensieve samenwerking en veel gezamenlijk denkwerk met het darwin-team, dat kosten noch moeite én creativiteit heeft gespaard.”
De productie van de films werd toevertrouwd aan Karat, dat in een recordtijd zijn efficiëntie heeft bewezen. Wat de regie betreft, was de keuze voor Frank Devos spot on, aangezien hij het talent heeft om de verhalen die hij regisseert concreet en realistisch te houden, met een amusante knipoog links en rechts. Naast het regisseren van reclamespots is hij de laatste jaren dan ook een zeer actief en succesvol fictieregisseur.
De campagne start op 7 maart met twee van de drie spots.
Credits
Client: Come a casa – Cédric Lemineur, Danielle Van Hertum
Agency: darwin
Account Team: Hannelore Van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui
Strategy: Jef Raeman
Digital strategy: Jan Seurinck
Creative Director: Carl Andry
Creation: Robin Dhondt, Steven De Vreese, Chris Goossens, Robbie Cap, Olivier Roland
Studio: François Radermaecker
TV Producer: Anna Van Heukelom
Director: Frank Devos
Production: Karat
Producers : Thomas Hofman, Geert De Wachter
Sound Production: Sonhouse
U vindt dit nieuws interessant en bent nog niet ingeschreven op PUBNews en PUB on Saturday? Klik hier, scroll naar beneden en laat uw gegevens achter...
U heeft nog geen full acces-abonnement op PUB? Klik dan hier en doe wat nodig is...
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]